Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2007 18:37 - Онези мисли, които ме правят нещастен...
Автор: pineapple Категория: Лични дневници   
Прочетен: 765 Коментари: 3 Гласове:
0



Ако имаш този набор от мисли и редовно се придържаш към него, това е най-добрият начин да се почувстваш нещастен.

-  Трябва да постигам успех на всяка цена и във всичко!

-  Искам във всяка една ситуация другите да ме приемат, да ми се 
възхищават и обичат!

-  Ако не съм на върха все едно съм на дъното!

-  Най-ценното нещо е да бъдеш популярен, а най-ужасното - да си неизвестен, да си никой!

- Ако направя грешка , то значи съм некадърник и нищожество!

- Това кой съм изцяло зависи от онова, което другите мислят за мен!

- Не мога да живея без любов. Няма нещо по-ужасно от това близките ти да не те обичат!

- Ако някой е несъгласен с мен, той със сигурност ме мрази!
...........

Тези мисли еднопосочно те водят към неудоволетвореност, преживяване на малоценност и нещастие. Пораждат нереална мотивация и желания като:

   Да бъда максимално умен,  смел  , достоен...

   Да бъда съвършен приятел, родител, любовник, професионалист...

   Да преодолявам трудностите хладнокръвно..

   Да мога да решавам бързо всякакви проблеми...

   Никога да не страдам и винаги да бъда щастлив...

   Да контролирам чувствата си във всяка ситуация...


 Обикновено не си даваме сметка за тяхната деструктивност.



Тагове:   МЕ,   мисли,   онези,   нещастен,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. merita - Обикновено избягвам негативни ...
12.02.2007 19:44
Обикновено избягвам негативни мисли.Друг е въпроса че в резултат на възпитанието което имам и от детските си години най вече влачих нежеста на част от по горните такива.Костваше ми мнага усилия и житейски сътресения зада си дам сметка че трябва да направя промяна в себе си и да започна да мисля по нов начин.За това ми помогна доста литература та от твоята област.Друг източник за мен е и Библията.
Поздрав!
цитирай
2. pineapple - ;-)
12.02.2007 23:53
Поздрав merita!
Обикновено много неща не забелязваме , докато не се научим да ги забелязваме. Благодаря ти!
цитирай
3. zaw12929 - АКО НЯКОЙ Е НЕСЪГЛАСЕН С МЕН, ТОЙ СЪС ...
02.08.2020 19:28
АКО НЯКОЙ Е НЕСЪГЛАСЕН С МЕН, ТОЙ СЪС СИГУРНОСТ МЕ МРАЗИ -
ИЛИ: АКО МИСЛИТЕ ТАКА- НЯМА КАК ДА СИ ДЕМОКРАТ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pineapple
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33386
Постинги: 13
Коментари: 57
Гласове: 165
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол