Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2007 16:55 - Погледни ме , за да разбера дали лъжеш? ;-)
Автор: pineapple Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1949 Коментари: 12 Гласове:
0



Могат ли очите да ни издадат?

и да и не...

Не сме в американски филм , нека не съдим по само един детайл.

Обикновено при десноръките хора нещата са организирани така: 

дясната половина /мое ляво ако сме един срещу друг/ е тази на въображението, натам бихме погледнали ако "конструираме" някоя лъжа...

лявата половина е рационалната, ако търсим забравена информация в паметта си , очите ни ще тръгнат на ляво.

image

Нека си представим , че сме един срещу друг.

Нагоре и на ляво /CV/
Визуална конструкция. Ако кажете на някого : " представи си розов слон"  , той ще конструира тази представа.

Нагоре и на дясно/RV/
Викаме на помощ визуалната памет.
Ако попитате : " Какъв беше цветът на роклята на сестра ти на твоята сватба",  очите му се повдигнат нагоре и надясно за да измъкнат спомена от визуалната памет.

На ляво /CA/
Слухови конструкции. Звуци и слухове. 
"Опитай се да си представиш звук, който никога не си чувал."

На дясно /RA/
Слухова памет. " Спомни си гласа на майка ти."

Надолу и наляво /E,K/
Емоция . Очите биха се обърнали в тази посока винаги, когато той се опитва да си спомни емоция, мирис или вкус.

Надолу и надясно /DI/
Вътрешен диалог. Той говори сам със себе си.
--------------------------------------------
Пример:
"Татко , може ли  да ми купиш торта!
- Хм... зависи ...А какво казва мама?
детето се замисля няколко секунди, поглежда на ляво и в същото време отговаря : 
Мама каза...да"

Това показва , че детето си е представило звук. Ако беше погледнало надясно - щеше да е звук, който иска да си спомни.

Ако събеседникът гледа направо с празен неподвижен поглед, това се смята също за признак че търси във визуалната си памет - казва истината.

Знаците са обратно при леворъките.
Важно е да познаваме човека. А особено важно, ако човекът лъже много.






Тагове:   МЕ,   дали,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pill - тцтц
13.02.2007 17:49
интересно, благодаря
цитирай
2. merita - Интересно, ще го пробвам да видя ...
13.02.2007 17:50
Интересно , ще го пробвам да видя дали е истина!
цитирай
3. pineapple - ;-)
13.02.2007 18:01
то и аз пробвам и пак пробвам...
цитирай
4. pill - haha
14.02.2007 23:44
да, нали, трудно е да се реагираш бързо :)
цитирай
5. pineapple - и още
15.02.2007 16:34
като в оная приказка "Цар Траян има кози уши"
там бръснарят изкопал една дупка за да си зарови тайната в нея
на мене този блог ми е дупката
цитирай
6. pineapple - към pill
15.02.2007 16:38
за да не се объркам - представям си човечето горе...
Мисля че най-лошо е , когато човекът погледне там където е DI...може да си вярва сам ;-)
цитирай
7. pineapple - казваш " освен опът и напън в природата друго няма" и друго си казал, цитирам точно:
15.02.2007 23:00
Търпение …

Всичко истинско идва отвътре
Вятърът на душата …

цитирай
8. pineapple - трябва ли да търся нещо меко около мен? ;-))
16.02.2007 13:22
Опънът и напънът ме правят жива,
но
не мога да ги задържа дълго
после
идва безветрието
и тогава както ти казваш - вятърът на душата , всичко идва от вътре...и искам да си намеря баланса, ако съм го изгубила, ако не го намеря , значи доста се е изместил и тогава пак ми трябва
опън и напън
и тогава
както ти казваш
търпение му е майката.
Поздрав! Ферко!
цитирай
9. pineapple - ;) мисля си , че Редпочитанията ми на жена
16.02.2007 16:59
са си съвсем Редовни
въобще както си му е Реда.
За твоя Виртуален Аз и Реален Мой искам да си говорим в твойта тема.
Меко? Възглавничка. форма на сърце. Купих си я на 14ти...заради копнежа отвътре. ... заради бурята отвън...Шепот срещу грохот.
цитирай
10. pineapple - това ли трябваше да си представям?
16.02.2007 17:44
Кажи де...;-)))
най-готиния виртуален мъж
на място
с пура
и чаша в ръка
...
чакай сега започвам да си представям
кажи само по халат ли е?
цитирай
11. pineapple - представям си...още си представям...
16.02.2007 23:03
мисля че ще успея ...само междувременно да кажа...никога не съм търсила идеален, но въпросът ти ме човърка...
Най-готиният виртуален мъж????
цитирай
12. анонимен - Ей, не сте наред май!
20.02.2007 21:19
Ей, не сте наред май!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pineapple
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33401
Постинги: 13
Коментари: 57
Гласове: 165
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол